Opgelost door Eldohm.nl: Eldohm BV repareert niet onder garantie termijn en legt schuld onterecht bij klant.

content Opgelost
Machine Head

Mijn Pro Media E-reader van de Aldi heeft nog een garantietermijn tot juni 2018. Het bedrijf waar de E-reader naar toegestuurd moet worden is Eldohm BV in Epe. Het apparaat is immer netjes behandeld, nooit gevallen en heeft nooit onder druk gestaan. Van het ene op het andere moment geeft de E-reader meerdere beelden door elkaar. Eldohm BV geeft na onderzoek aan dat er een barst in het scherm zit omdat het apparaat onder druk heeft gestaan. Ook bij 2nd opinion geeft de distributeur aan dat mankement door klant is veroorzaakt. Te gek voor woorden als je weet dat er niets maar dan ook niets met de E-reader is gebeurd. Na onderzoek op internet blijkt dat meerdere klanten door Eldohm met dezelfde worden afgewimpeld. Dit kan niet de bedoeling zijn. Eerlijkheid duurt het langst. Eldohm BV mag voet bij stuk houden maar dat doe ik ook. Als ik vooraf wist dat het apparaat beschadigd zou zijn door mijn toedoen zou ik de E-reader uiteraard niet ter reparatie aanbieden.

Ik wens dat mijn E-reader onder de garantie termijn wordt hersteld. Indien Eldohm BV dit niet doet vind ik dit pure geldklopperij !

Eldohm.nl
    Geachte heer Van Aar,

Zoals heden telefonisch overeen gekomen gaat u akkoord met de coulance aanbieding van de distributeur, waarbij wij u een nieuwe E-reader zullen leveren. U dient hiervoor wel de verzendkosten á €15 te voldoen.
    Na ontvangst van de verzendkosten, zullen wij u voorzien van een nieuwe Promedia E-reader.
    Wij hopen hiermee uw klacht naar behoren te hebben afgehandeld en wensen u veel leesplezier met de nieuwe E-reader.
    Machine Head
    Ik ben ten eerste blij dat Eldohm BV deze klacht serieus neemt en ik ben tevreden met de oplossing zoals door Eldohm voorgesteld.
    Eldohm.nl
    Bedankt voor uw bericht.

Machine Head

Ook een klacht indienen over Eldohm.nl?