Klacht Eldohm.nl: Eldohm wijst resuluut alle garantie af

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 151137
Gebruiker
Epson
Datum
3 reacties

Details

Klacht

De connector van mijn e-reader blijkt defect te zijn, vanaf het begin laadde hij al moeilijk op, opgestuurd naar eldohm maar zij zeggen dat dit niet onder de garantie valt, als ik de reacties lees wijzen zij alle garantiereparaties bij voorbaat af

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf de e-reader repareert onder garantie dus kosteloos
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Eldohm.nl
    Datum
    Klant heeft de prijsopgave van Eldohm op 02-02-2016 per e-mail geaccepteerd. E-reader wordt gerepareerd.
  2. Auteur
    Epson
    Datum
    De winkel (ALDI) gaat mij de onkosten vergoeden, dus wat mij betreft is Eldohm gewoon in gebreke gebleven.
  3. Auteur
    Epson
    Datum
    De ALDI heeft keurig netjes het bedrag aan mij overgemaakt, toen ik de e-reader terug kreeg stond er op het afhandelings-formulier dat de reparatie garantie was en tevens het bedrag van € 34,95 reparatiekosten. Ik krijg sterk de indruk dat dit bedrijf van twee walletjes probeert te eten. Het ergste is nog dat ze je gewoon voor het blok zetten qua keuze, je betaald of onderzoekskosten, of reparatiekosten, of je doet afstand van je toestel. Dit is niet alleen arrogant maar uiterst klantonvriende

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eldohm.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen