Klacht Eldohm.nl: Garantie afwijzing binnen 2 maanden na aankoop eReader

PvT

Anderhalve maand na aankoop gaf de eReader van de een op het andere moment een half beeld weer. Wij waren op vakantie en hebben een email met daarbij een foto verzonden naar Eldohm met de vraag of wij dit zelf konden oplossen. Er werd ons direct verteld dat we de eReader na de vakantie konden opsturen want dat dit niet zomaar op te lossen was. Eldohm moet toen al gezien hebben op de foto dat het scherm n.a.w. schade had opgelopen. Zij hadden mij kunnen waarschuwen dat val/stoot en drukschade niet onder de garantie valt. Dit hebben zij niet gedaan en vervolgens kreeg ik een schaderapport met de afwijzing van garantie en reparatiekosten van € 75,84. De aanschaf van een nieuwe eReader is € 49.99. U begrijpt dat ik de eReader niet heb laten repareren. € 25 moest er betaald worden om het apparaat weer thuis te krijgen. Eldohm verbergt zich achter voorwaarden die her en der op mail e.d. staan. Ik ben van mening dat zij mij het apparaat niet hadden moeten laten opsturen.

Ik wil de € 25 verzendkosten retour en ik wil dat ze bij Eldohm een klant geloven als deze zegt dat er GEEN val-stoot of drukschade heeft plaatsgevonden.
Volgens mij zijn er meerdere oorzaken waardoor een scherm niet meer goed functioneert.

PvT
    Zoals verwacht heeft Eldohm niets meer van zich laten horen. Kruidvat (waar ik de eReader heb gekocht) heeft de klacht wel onder garantie afgewerkt. Heb het aankoopbedrag terug gehad. De € 25 welke ik aan Eldohm heb betaald zijn niet vergoedt, want Kruidvat doet geen zaken (meer)met Eldohm. Bij de afleverdoos zaten echter wel papieren waarop aangegeven was dat Eldohm de servicepartij was. Doe dus NOOIT rechtstreeks zaken met Eldohm maar ga altijd terug naar uw leverancier.

PvT

Ook een klacht indienen over Eldohm.nl?