Klacht Eldohm.nl: kapotte ereader binnen 4 maanden, gekocht bij de Aldi

Ellie

Na ruim 3 maanden vertoonde de ereader streepjes op het beeldscherm. Moest Eldohm repair Service bellen wat te doen bij reparatie. Ik moest de ereader goed verpakt opsturen naar Eldohm Repair Service, Antwoordnummer 10271, 5200 VB ''s Hertogenbosch, Dit heb ik gedaan en kreeg een mail terug dat de er sprake was van druk/val schade en dat het niet onder de garantie viel. Ik kon kiezen uit een nieuwe ereader voor 90,00 euro, of de kapotte ereader terug met nakijkkosten van 25,00 euro, of ik doe niets en krijg ook de ereader niet terug. ik heb een klacht via de klantenservice, via de mail kunnen maken. De klantenservice heeft dit doorgestuurd naar Eldohm. Ik kreeg later pas antwoord, na nog een telefoontje van mij naar de klantenservice, dat ze bij hun standpunt blijven. Ik kreeg 2 weken bedenktijd en die is nu bijna om, nog twee dagen. Ik heb in de mail gezet dat ik of kosteloos een nieuwe ereader wil of mijn geld terug. Ik ben op een normale manier met de ereader omgegaan.

Ik wil graag eenzelfde Ereader ontvangen of ik wil mijn geld terug krijgen. Ik heb de ereader tijdens een actie gekocht, dus dat bedrag wil ik dan terug. Dit bedrag was 69,99.
Ik vind ook dat ik niets zou hoeven te betalen voor het nakijken van de ereader.

Ellie
    Ik blijf bij mijn klacht dat de ereader na 3 maandan al stuk was, ik er op een normale, voorzichtige manier mee ben omgegaan. Ik heb dus recht op teruggave van het aankoopbedrag (69,99) of vervanging van eenzelfde ereader. Dat eldohm er zo mee omgaat door niet te reageren of aan de Nederlandse verplichtingen voldoet vind ik niet kunnen. Dan ook nog geld durven vragen voor het terugkrijgen van mijn kapotte ereader is helemaal niet normaal.

Ook een klacht indienen over Eldohm.nl?