Klacht Eldohm.nl: Kurio defect, geen garantie

Klachtnummer
# 66323
Gebruiker
Natasja1980
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn zoon heeft vorig jaar een kurio voor zijn verjaardag gehad (juli 2013). In november vielen de apps steeds uit (terug naar beginscherm). Via de site hebben we toen software gekregen die we er opnieuw op moesten zetten. Dit is niet gelukt omdat de wifi verbinding ook steeds weg viel. Uiteindelijk is de kurio in mei (!!!, er werd steeds gezegd dat we het zelf konden oplossen) opgestuurd naar eldohm. Echter 2 weken later kwam deze ongerepareerd terug. Er zat een briefje bij dat er geen service verleend wordt. Uiteindelijk bleek dat het scherm na terugsturen ook kapot is. Wij hebben het zeer goed verpakt verstuurd! Eldohm reageert niet meer op mail. Over 2 weken houdt de garantie op. Wat nu?

De oplossing

Ik wil de kurio gerepareerd hebben.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Eldohm.nl?