Opgelost door Eldohm.nl: Net buiten garantie en Meten met 2 maten!

Chantal Berends

In juni 2016 heb ik bij De Trekpleister filiaal 1433 te Zwijndrecht een Flowtime 6 inch E-Ink eReader aangeschaft. Deze heeft 1 jaar naar behoren gewerkt en kon ik er aardig mee overweg. Hier heb ik met eldohm contact over gehad op vrijdag 3 november 2017. De eReader is toen naar de reparatie service verzonden en gerepareerd. (Zie bijlage)

Mijn moeder had een maand eerder dezelfde klachten en ontving een compleet nieuwe ereader. (Zie bijlage)

Afgelopen week ben ik op vakantie gegaan naar Kreta, hier heb ik met veel plezier de eerste dagen gebruik gemaakt van de eReader. Echter na het leeggaan van de batterij kreeg ik de eReader niet meer opgeladen en opgestart.

Inmiddels ben ik weer thuis, heb ik het nogmaals geprobeerd, maar de eReader gaat in zijn geheel niet meer aan.

Ook ervaar ik moeite met de knoppen, wanneer ik op vooruit druk, krijg ik 9 van de 10 keer de vorige blz.
Wederom dezelfde problemen!

Na een aantal keren met de klantenservice te hebben gemaild krijg ik alleen het antwoord dat het buiten de garantie termijn valt (28-06-2018 waren er 24maanden voorbij) en ik de ereader kan laten onderzoeken met de buiten garantie service. Wel mag ik dan van te voren €25 betalen. Indien er reparatie mogelijk is komen deze kosten dan ook voor mijn rekening.

Gezien het feit dat er eerder al met 2 maten gemeten is en de ereader voor een tweede keer in 2 jaar en 2 maanden kapot is, vind ik het geen passende oplossing.

Graag zou ik zien dat eldohm een vervangend product levert.

Eldohm.nl
    Beste Chantal,

Kurio Aftersales heeft jou begin deze week een mail gestuurd met het coulance voorstel.
    Zij hebben daarop per mail nog geen reactie van jou mogen ontvangen. Zou je dit nog kunnen doen?

We hebben de defecte E-reader vandaag van de jou mogen ontvangen. Hiervan is het beeldscherm gebroken, dus het is inderdaad logisch dat deze het niet meer deed.

Wij sturen je graag een vervangende E-reader toe. Dit zal vandaag gebeuren.

Hopeljik hebben we je hierbij voldoende kunnen helpen!

Alvast een fijn weekend!

Groetjes, Simone
    Beste Simone,

Excuus, ik wist niet dat ik moest reageren op de mail. Ik dacht dat terugzenden voldoende was.

Bedankt voor de alsnog geleverde service. Hier ben ik blij mee!

Groeten,

Vervangende ereader.

Ook een klacht indienen over Eldohm.nl?