Opgelost door Electrabel: Beloftes niet nakomen

Metta

geachte mevrouw/mijnheer.Sinds mei wacht ik op mijn jaarafrekening,nog steeds niet gekregen via e-mail en telefonisch contact excuses aangeboden.Ik betaal een te lagevoorschot.Ik heb sinds ruim een jaar nieuwe meters.Ik heb mijn standen doorgegeven maar er veranderd niets Dit betekent voor mij dat ik flink moet bijbetalen Telefonisch ben ik overeengekomen dat mijn maandelijkse voorschot wordt verhoogd.Maar omdat ik nog steeds geen jaarafrekening heb wordt mijn voorschot niet verhoogd.Een vervelende situatie Kunt u iets voor mij doen? m.siemons-Meijer reep 5 Oosterhesselen

graag zo snel mogelijk mijn jaarafrekening

Electrabel
    We gaan deze week aan de slag om de jaarafrekening op te stellen. Indien u uiterlijk eind volgende week nog niks heeft ontvangen graag bericht terug. Dan gaan wij de afrekening alsnog met spoed opmaken. Hij zou nu namelijk mee moeten gaan in een automatische facturatierun.
    Metta
    inmiddels is mijn maandelijkse voorschot aangepast, maar mijn jaarafrekening nog niet, telefonisch contact gehad en bleek volgens Electrabel dat ik mijn contract heb verlengd met een jaar volkomen onjuist.Dit heb ik telefonisch aangekaart.Ik heb ook opnieuw mijn meterstanden doorgegeven.Ik weet niet wat daar allemaal mis is.een waardeloze gang van zaken.Dit wil ik u melden M.Siemons-Meijer Reep 5 Oosterhesselen 7861ch.
    Electrabel
    Op 18/07 heeft u een formulier ingevoerd opmonze website met de mededeling dat uw contract met één jaar verlengd dient te worden. Dit is uitgevoerd en bevestigd per post.Uw afrekening wordt zo spoedig mogelijk opgemaakt. Om ervoor te zorgen dat deze correct wordt opgemaakt worden deze handmatig opgemaakt. HIerdoor duurt het helaas langer dan normaal. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet,Electrabel Webcare
    Metta
    De klacht is nu afgehandeld.

Metta

Ook een klacht indienen over Electrabel?