Opgelost door Electrabel: Betaalde voorschotten jaarafrekening

jwdvr5351

In mijn jaarafrekening 15-09-2013 / 12-09-2014 zijn slechts 11 voorschotten oktober 2013 t/m augustus 2014 van 134 euro meegenomen.
Dit resulteert nu bij de afrekening in een bijbetaling van 51 euro, terwijl ik in feite voldoende heb voorgeschoten als 12 maanden worden meegenomen.
Dit geeft ook een verkeerde afspiegeling van zaken, een milde winter, minder verbruik van met name gas maar toch ook elektriciteit en toch moeten bijbetalen, hier klopt iets niet zou je toch zeggen.
Ik vind dit niet juist daar de afrekening een factuurdatum 22-01-2014 heeft, in mijn ogen moet dan het niet meegenomen voorschot van september wel worden meegenomen in de afrekening.

Herberekening jaarafrekening waarbij voorschot september wordt meegenomen in de afrekening, wat volgens mij zou moeten resulteren in een teruggave van 83 euro ipv bij betalen van 51 euro.

Electrabel
    Geachte heer/mevrouw de Vries,Wij hebben uw verzoek ingewilligd. U ontvangt een nieuwe jaarafrekening van ons. Deze ligt binnen enkele werkdagen bij u op de mat.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel

jwdvr5351

Ook een klacht indienen over Electrabel?