Klacht Electrabel: betaalregeling

Klachtnummer
# 136714
Gebruiker
Renroelboltendal
Datum
2 reacties

Details

Klacht

ik heb netjes tegen electrabel gezegt dat ik de 240 euro niet in een keer kan betalen en dat ik het in een paar keer mag betalen maar nee ze willen geen betaalregeling treffen dus ik kan het niet betalen omdat ik net bij schuldsanering ben en niet over mjn geld ga dus is niet mogeljk om 240 euro in een keer te betalen maar ja ze wilen het in een keer heben dan maar naar een andere leverancier maar vind dit zo raar ze krijgen hun geld wel maar in een paar keer maar ja dat wilen ze ja niet

Gewenste oplossing

dat ze mij gewoon een betaalregeling geven

2 reacties

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bontenbal,

    Op 04/11/2015 hebben wij u een e-mail gestuurd waarin wij u gevraagd hebben telefonisch contact op te nemen met ons, voor overleg over een eventuele betalingsregeling.

    Voor zover wij hebben kunne nagaan heeft u geen contact met ons opgenomen?

    Vriendelijke groeten,
    Electrabel
  2. Auteur
    Renroelboltendal
    Datum
    ik heb jullie wel gebeld maar jullie deden zo raar voor de tel dat ik naar een andere leverancier ben gegaan dat dit zo moet k lant is koning maar bij jullie dus niet jullie willen juist klanten kwijt

Ook een klacht indienen over Electrabel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen