Opgelost door Electrabel: Bewijs van retour zending aanwezig

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159334
Gebruiker
Nico
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Pakket terug gezonden, maar terwijl electrabel het al in oktober ontvangen heeft (+bewijs van), wordt er gemeld dat ze het niet kunnen vinden en derhalve krijg ik geen geld terug (Euro 60)
1. emails verzonden met bewijs diversen
2. telefonisch contact gehad
ik moet geduld hebben (oktober retour gestuurd) men is er mee bezig

De oplossing

geld terug euro 60

4 reacties

  1. Auteur
    Nico
    Datum
    Electrabel heeft een creditnota verzonden voor het te ontvangen bedrag ad Euro 60. Dit zou /zal binnen 3 weken worden terug gestort
  2. Auteur
    Nico
    Datum
    datum creditnota 12 maart 2016
  3. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Is afgehandeld. Meneer gebeld en hij bevestigde dit. Bos bloemen gestuurd voor het ongemak, want dit is inderdaad erg vervelend gelopen. Ik kan me voorstellen dat hij er een beetje klaar mee was. Klacht kan gesloten worden.
  4. Auteur
    Nico
    Datum
    Heel tevreden met afloop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Electrabel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen