Klacht Electrabel: eind afrekening

hofman.albert

Ik ben 7 januari 2014 over gestapt van Electrabel naar Eneco.
In 25 Maart kreeg ik de eind afrekening stond er 3000 kw stroom teveel op.
De zelfde dag gebeld de eind standen waren bekend over 14 dagen zou ik de nieuwe afrekening krijgen . Na 4 weken weer gebeld het zou over 14 dagen klaar zijn.
Ik heb tot nu toe nog geen reactie ontvangen.

ik wil gewoon een goede eind afrekening zonder poespas

Electrabel
    Geachte heer Hofman,Per heden zijn wij begonnen met het behandelen van klachten via deze website. Hierdoor hebben wij u geen eerdere reactie kunnen geven, waarvoor onze welgemeende excuses. Volgens onze administratie heeft u inmiddels telefonisch contact gehad met onze klantenservice. In dit gesprek is uw klacht besproken. Wij gaan er dan ook vanuit dat wij deze klacht kunnen afsluiten. Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
    hofman.albert
    Ik heb deze week al weer een rekening gekregen van electrabel van 07-01-2014 tot 22- 01- 2014 van 160 euro.
    Ik was toen al over gestapt naar Eneco. Ik heb naar electrabel gebeld . ik heb voor de zoveelste keer de situatie uit gelegd de telefoniste zou het doorgeven aan het hoofd kantoor Ik zij dat men dat al meerdere keren gedaan had zonder resultaat.
    Ik wacht nu al vanaf maart op de juiste eind afrekening .
    Electrabel
    Geachte heer Hofman,Naar aanleiding van deze reactie ga ik uw klacht nogmaals oppakken. Ik neem deze met spoed in behandeling en kom hier zo snel mogelijk op terug.Alvast bedankt voor uw geduld.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
    hofman.albert
    Ik heb al wel weer een reactie van electrabel gehad namelijk een aan maning om de rekening van januari 2014 waar ik al tig keren over gebeld heb en waar niets mee gebeurd

Ook een klacht indienen over Electrabel?