Klacht Electrabel: Energie contract niet accoord ,de prijs was van te voren niet duidelijk

Klachtnummer
# 51973
Gebruiker
Klopjes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het bedrijf was niet bereikbaar binnen de 2 weken dat ik nog van het contract af wilde,
Daardoor kan ik er nu niet meer vanaf.
Ze waren ook niet bereikbaar via mail ( zeiden binnen 3 werkdagen bericht (echt niet)
Weer een mail gestuurd het zelfde verhaal geen bericht.
Nu heb ik eindelijk (na weken bellen en mailen) iemand kunnen bereiken,
die gaat kijken wat er mogelijk is (zie het niet zitten)

De oplossing

Graag van het contract af

1 reactie

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Geachte mevrouw Klop-Vos,Per heden zijn we begonnen met het afhandelen van klachten via deze website. Wij hebben hierbij besloten klachten jonger dan twee maanden individueel in behandeling te nemen. Aangezien uw klacht ouder is dan 2 maanden nemen wij deze in eerste instantie niet in behandeling. Mochten wij u toch nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel

Ook een klacht indienen over Electrabel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen