Opgelost door Electrabel: geen afrekening stroom,foutieve afrekening gas en automatische afschrijving gestopt

G

Wij wachten al sinds mei op een afrekening van stroom.Kunnen ze niet verstrekken,omdat ze de meterstanden kwijt zijn. Wij hebben in augustus een foutieve afrekening gekregen van het gas. Electrabel heeft het teruggestort en wij hebben een brief gekregen dat dit weer afgeschreven zou worden en een nieuwe afrekening zouden krijgen, nog steeds niet ontvangen. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een brief dat wij een betalingsachterstand hebben van 985,66. Wat blijkt sinds juni is er niets meer afgeschreven terwijl wij een automatische incasso hebben verstrekt. Wij hebben contact opgenomen met de Rabobank. De bank heeft geen bericht verstuurd, dat de opdrachten niet konden worden uitgevoerd. Er stond altijd voldoende saldo op de bank. Wij hebben nog nooit een acceptgiro ontvangen. Ik eis een afrekening van gas en licht binnen 5 werkdagen en te controleren waarom de betalingen niet zijn afgeschreven + een regeling hoe wij dit terug gaan betalen.

AFREKENING VAN GAS EN LICHT BINNEN 5 WERKDAGEN EN UIT ZOEKEN WAAROM DE VOORSCHOTTEN NIET AUTOMATISCH ZIJN AFGESCHREVEN.

Electrabel
    Beste Gerda,Exucses voor het ongemak. Je kan met een aantal werkdagen een brief verwachten met uitleg! Je hoeft je geen zorgen te maken over eventuele betalingen/achterstanden. Met vriendelijke groet,Electrabel Webcare
    G
    De klacht is inmiddels opgelost. De afrekening gas en licht is handmatig uitgevoerd en de niet afgeschreven voorschotten kunnen daarmee verrekend worden.Alleen een beetje jammer dat ik diverse keren heb moeten bellen voor de afrekening en altijd werd aangegeven dat ze kampen met computerproblemen en nu het ineens wel handmatig kan.

Ook een klacht indienen over Electrabel?