Opgelost door Electrabel: geen afrekening stroom,foutieve afrekening gas en automatische afschrijving gestopt
Details
Klacht
Wij wachten al sinds mei op een afrekening van stroom.Kunnen ze niet verstrekken,omdat ze de meterstanden kwijt zijn. Wij hebben in augustus een foutieve afrekening gekregen van het gas. Electrabel heeft het teruggestort en wij hebben een brief gekregen dat dit weer afgeschreven zou worden en een nieuwe afrekening zouden krijgen, nog steeds niet ontvangen. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag een brief dat wij een betalingsachterstand hebben van 985,66. Wat blijkt sinds juni is er niets meer afgeschreven terwijl wij een automatische incasso hebben verstrekt. Wij hebben contact opgenomen met de Rabobank. De bank heeft geen bericht verstuurd, dat de opdrachten niet konden worden uitgevoerd. Er stond altijd voldoende saldo op de bank. Wij hebben nog nooit een acceptgiro ontvangen. Ik eis een afrekening van gas en licht binnen 5 werkdagen en te controleren waarom de betalingen niet zijn afgeschreven + een regeling hoe wij dit terug gaan betalen.Gewenste oplossing
AFREKENING VAN GAS EN LICHT BINNEN 5 WERKDAGEN EN UIT ZOEKEN WAAROM DE VOORSCHOTTEN NIET AUTOMATISCH ZIJN AFGESCHREVEN.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.