Opgelost door Electrabel: geen reactie op verzoek & klacht eindafrekening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 72987
Gebruiker
W Lautenbag
Datum
2 reacties

Details

De klacht

per 1 juni zijn wij overgestapt naar een andere energieleverancier. ondanks 2x een verzoek om onze afrekening en 1 klacht heb ik in 2 maanden nog niets vernomen. ook geen reactie op de klacht. ik zou het zeer op prijs stellen als op korte termijn de eindafrekening kan worden opgesteld zeker omdat wij geld terug verwachten in verband met het plaatsen van zonnepanelen.

De oplossing

correcte eindafrekening

2 reacties

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lautenbag,Vervelend om te horen dat u geen eerdere reactie heeft mogen ontvangen. Onze welgemeende excuses daarvoor. Wij hebben goed nieuws voor u, uw einadafrekening is klaar en per post toegestuurd. Deze ligt binnen enkele dagen bij u op de mat.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
  2. Auteur
    W Lautenbag
    Datum
    Het is fijn dat er binnen een dag werd gereageerd op het moment dat klachtencompas werd gebruikt. Jammer dat de reguliere klantenservice dat niet kan. We hopen dat onze afrekening dan ook daadwerkelijk binnen drie weken wordt overgemaakt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W Lautenbag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Electrabel?