Opgelost door Electrabel: jaarafrekening Electrabel na 3,5 maand nog niet ontvangen

Irene

Begin november 2013 hebben wij de meterstanden aan Electrabel doorgegeven, op 5 november 2013 hiervan een bevestigingsmail ontvangen.
Tot op heden (18 feb) hebben wij nog geen jaarafrekening ontvangen. Wij hebben hier meermaals over gebeld en steeds werd (na min 20 minuten in de wacht) gezegd: “over een maand”. Inmiddels is er sinds doorgave van de meterstanden ruim drie maanden verstreken.

Electrabel blijft hiermee ernstig in gebreke. Volgens de Consuwijzer dient de energieleverancier binnen acht weken na datum aansluitingenregister (29 sept) een goede jaarafrekening te sturen. Bovendien wordt er op geen enkele wijze vanuit Electrabel hierover gecommuniceerd. De klantenservice is nauwelijks bereikbaar en zij gebruiken als smoes 'het nieuwe systeem'. Waarom staat dat dan niet op de website?

Binnen 2 weken willen wij een correcte jaarafrekening ontvangen.

Electrabel
    Geachte heer/mevrouw Habraken,Per heden zijn we begonnen met het afhandelen van klachten via deze website. Wij hebben hierbij besloten klachten jonger dan twee maanden individueel in behandeling te nemen. Aangezien uw klacht ouder is dan 2 maanden nemen wij deze in eerste instantie niet in behandeling. Mochten wij u toch nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
    Irene
    Ik ga er meer akkoord omdat mijn klacht automatisch is opgelost en ik geef daarom ook een +1 (vanwege niet meer relevant zijn). Echter, Electrabel heeft op geen enkele manier (via mail, schriftelijk of telefonisch) in al die maanden gereageerd op mijn klacht. Vandaar dat ik nog steeds ontevreden ben over Electrabel als energieleverancier.

Irene

Ook een klacht indienen over Electrabel?