Opgelost door Electrabel: Jaarafrekening klopt niet

# 119563

reaktie Electrabel
Geachte mevrouw , Ik begrijp dat het niet leuk is om een boete in rekening gebracht te krijgen als u verhuisd en uw gas en licht contracten niet mee kunt nemen. .reden dat we dit doen is omdat wij voor uw verbruik energie hebben ingekocht voor de gehele duur van uw contract, die nu niet meer door u wordt afgenomen, omdat u het voortijdig heeft stopgezet. En ik begrijp dat dit voor u niet wenselijk is, maar de boete is terecht en blijft ook gehandhaafd
antwoord
Nu vind ik de boete helemaal niet meer terecht. Ingekochte energie die door de ene klant niet meer verbruikt wordt kunnen jullie toch voor een andere klant gebruiken. Dan hoeven jullie voor een nieuwe klant minder in te kopen.
Ik ben het nog steeds niet eens met die onterechte ontslagvergoeding en vind het niet meer dan redelijk dat jullie dit in dit geval niet in rekening brengen. Nogmaals, het is een ander verhaal als ik vrijwillig overstap en de opzegvergoeding bij mijn nieuwe leverancier vergoed krijg

Onterechte opzegvergoeding niet in rekening brengen

Electrabel

AtB

Ook een klacht indienen over Electrabel?