Klacht Electrabel: jaarafrekening niet afgehandeld na 5 maanden

CHH

Dit betreft een deel van de jaarafrekening. Nu na 10 (tien!) jaarafrekeningen, correctienota's en - facturen en opnieuw foute afrekeningen is alleen het deel 2013 correct afgehandeld. Het 2014 deel van de jaarafrekening staat nog open na 5 maanden na de meteropname.
Wat erg stoort blijkt uit de teruggave van een deel van het geld van 2013.
Hier is een foute factuur eerst in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag, terwijl deze factuur al ingetrokken is. (ook een openstaand voorschot bedrag dat niet geïnd was door Electrabel, maar dat zou naar verwachting ook nog gebeuren).
Als je ruim € 1400,00 terug zou krijgen en je krijgt € 239,50 terug, is het moeilijk zoeken hoe dat kan, zonder enige toelichting.

Een correcte afhandeling van de jaarafrekening en contact met mij als er problemen zijn wanneer en waardoor er grote vertragingen ontstaan.
Een duidelijke, tijdige kommunicatie. (na ruim 20 keer bellen is het wel genoeg geweest).
(ingebouwde) Zelfcontroles voorafgaande aan de jaarafrekeningen, zodat er geen tien nota's en correctie nota's kunnen ontstaan.

Electrabel is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

CHH
    Na 5 1/2 maand verwacht ik dat Electrabel zijn contract nakomt: een tijdige en juiste jaarafrekening van elektra. Niets van dat .....
    Waar houdt Electrabel zich dan wel mee bezig ??

CHH

Ook een klacht indienen over Electrabel?