Klacht Electrabel: jaarafrekening nog steeds niet ontvangen

Braam1

Het probleem is ontstaan na een email van Electrabel om mijn eindstanden van gas/electriciteit door te geven in januari 2014.
Getracht dit online te doen, wat niet mogelijk bleek. 2 weken getracht per telefoon door te geven, geen contact mogelijk. Toen per email getracht contact te leggen, geen contact mogelijk.
Op 10 februari een aangetekende brief gestuurdt naar hoofdkantoor in Zwolle met de meterstanden, tot op heden geen antwoord.
In maart telefonisch contact en alsnog standen doorgegeven, tot op heden geen jaar overzicht ontvangen. Ik blijf bellen maar helaas tot op vandaag geen enkel bericht van Electrabel. Alsof je als klant niet bestaat

Electrabel
    Klanten die energie terugleveren, moeten helaas langer op hun jaarafrekening wachten. Het lukt ons nog niet om deze jaarafrekeningen te maken. Wij werken aan een oplossing, maar kunnen nog niet zeggen wanneer u de jaarafrekening ontvangt. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,Electrabel Webcare
    Braam1
    Dit antwoord klopt niet, want ik lever niets terug aan Electrabel.
    Ik heb een nieuwe slimme meter gekregen vorig jaar en door de wisseling kunnen ze het niet meer zien hoeveel ik verbruikt heb. Ik heb gewoon alle gegevens in huis maar daar vragen ze niet naar! Verder heb ik deze maand een brief gekregen dat ze nu ook nog door een technische storing mijn maandelijkse bedrag niet hebben kunnen afschrijven dus bij electrabel functioneert volgens mij niet meer naar behoren!

Ook een klacht indienen over Electrabel?