Opgelost door Electrabel: Niet-naleving leveringsovereenkomst elektriciteit drie jaar vast

JanK

In november 2013 koos ik bij de energieveiling van Ver. Eigen Huis voor een overeenkomst met Electrabel voor de levering van elektriciteit drie jaar vast per 1 maart 2014. Ik kreeg daarvan een bevestiging van Eigen Huis en van Electrabel. Drie dagen voor het begin van de levering mailde ik naar Electrabel met de vraag of ze geen meterstanden moesten weten voor het begin van de levering. Ontvangst bevestigd, reactie zou na twee dagen komen. Op 3 maart nog geen reactie, dan maar gebeld. Er waren computerproblemen. Ook op 3 maart gebeld met de ledenservice van Eigen Huis.
Nu is het 6 maart - nog geen reactie van Electrabel of Eigen Huis, geen voordelige stroom, en ik moet bij mijn oude leverancier, waarmee de overeenkomst op 28 februari afliep, het hoge 'normale' tarief betalen, en dat loopt aardig op met een verbruik van rond 1000 kW per maand.

Ik wil naleving van de gesloten overeenkomst en compensatie voor het prijsverschil.

Electrabel
    Geachte heer Klees,Per heden zijn we begonnen met het afhandelen van klachten via deze website. Wij hebben hierbij besloten klachten jonger dan twee maanden individueel in behandeling te nemen. Aangezien uw klacht ouder is dan 2 maanden nemen wij deze in eerste instantie niet in behandeling. Mochten wij u toch nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
    JanK
    Klacht is inmiddels, na veel gedoe en gebel, toch afgehandeld en bij de excuses kwam ook een VVV-bon

JanK

Ook een klacht indienen over Electrabel?