Klacht Electrabel: nog geen reactie op mijn klacht # 75251

Klachtnummer
# 76063
Gebruiker
Sietzesteinvoorte
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Geen reactie op mijn klacht, ondanks dat er op klachtenkompas staat vermeld dat er opnieuw op mijn klacht is gereageerd door electrabel.


Zie hieronder
Beste S. Steinvoorte,

Electrabel heeft opnieuw op je klacht gereageerd. Wil je hierop antwoorden?



Bekijk direct het antwoord op jouw klacht

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Beste heer, mevrouw Steinvoorte,De eindafrekening staat klaar voor controle en wij verwachten deze binnen een aantal werkdagen toe te kunnen sturen. Welk type meter er wordt gebruikt? Dit krijgen wij door via de netbeheerder. Wanneer wij van Cogas geen bericht ontvangen is het niet mogelijk om dit aan te wijzigigen. Hieraan kunnen wij helaas niks doen. Momenteel staat het VS bedrag van augustus en september nog open. Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Electrabel Webcare

Ook een klacht indienen over Electrabel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen