Klacht Electrabel: Onterechte factuur ad. € 10,-

Klachtnummer
# 113040
Gebruiker
B1973
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Electrabel heeft vorig jaar een bedrag ad. € 111,- op mijn rekening gestort zonder je ook maar ergens van op de hoogte te stellen.
Electrabel zegt dit gedaan te hebben omdat ik een bedrag ad. € 111,- aan hun zou hebben betaald.
Dit is niet correct. Ik heb een bedrag ad. € 121,- betaald aan Electrabel waarvan ik ook bewijzen heb (bankafschriften).
Electrabel had mij dus een bedrag ad. € 121,- terug moeten storten.
Electrabel heeft mij een betalingsherinnering gestuurd ad. € 10,- . Voor mij onacceptabel. Electrabel meent ook dat een excelbestandje bewijs is. Voor mij onacceptabel aangezien daarin cijfers/letters aangepast kunnen worden.
Kom maar met bewijzen zoals bankafschriften.
Over bovenstaande is al veel correspondentie geweest. Electrabel heeft per mail aan mij kenbaar gemaakt niet meer te zullen reageren.
Vind dit zeer onbeschoft!

De oplossing

Onterechte factuur ad. € 10,- intrekken.

Ben reeds overgestapt naar een andere energieleverancier.

1 reactie

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Geachte mevrouw Mik,

    Wij hebben al op alle mogelijkheden ons gelijk aan u bewezen. U komt echter telkens met andere ongegronde redenen om niet te betalen. Zoals eerder aangegeven kunnen wij niet op een andere wijze op u reageren.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Electrabel

Ook een klacht indienen over Electrabel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen