Opgelost door Electrabel: oude mensen belazeren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91757
Gebruiker
zoon
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn moeder is 80 jaar en slecht horend, daarom heb ik geregeld dat zij weg ging bij electrabel, geen jaarrekening ontvangen en geen antwoord op mailtjes ! Ze had namelijk veel te veel aan voorschotten betaald.
Nadat zij is overgegaan op andere energie leverancier boeken ze vrolijk weer onterecht geld van haar rekening, nu ze na lang wachten eindelijk het te veel betaalde terug heeft ontvangen, dreigen ze haar met openstaande rekening en afsluiting, terwijl alles is afgehandeld.
Schandalig hoe asociaal electrobel met oude mensen omgaat, terwijl ze zelf er een administratieve puinhoop van maken.
klantnummer K00094266

De oplossing

Haar met rust laten en Excuus aanbieden !

4 reacties

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Geachte heer Postma,Naar aanleiding van uw klacht via deze website heb ik de case in behandeling genomen. De laatst verstuurde aanmaning was inderdaad een onterechte en kunt u als niet verzonden beschouwen. In uw e-mail geeft u aan dat het asociaal is hoe wij met oudere mensen omgaan. Dit is uiteraard geenzins onze bedoeling. Bij het maken van een fout kunnen wij echter geen onderscheid maken tussen verschillende leefstijdsgroepen.Onze welgemeende excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
  2. Auteur
    zoon
    Datum
    Electrabel moet eerst nadenken en eerst de boel goed uitzoeken voordat er een aanmaning de deur uit gaat met zo'n aanhef,
    graag naar het betreffende adres een brief sturen met daarin een schriftelijk excuus !
  3. Auteur
    Electrabel
    Datum
    De aanmaningsbrieven worden automatisch verstuurd en worden niet 100% gecontroleerd. Dit is helaas niet te doen. Wij zullen als excuus een bosje bloemen sturen naar het adres van je moeder. Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel
  4. Auteur
    zoon
    Datum
    eindelijk zijn ze wakker geworden en is het probleem opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zoon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Electrabel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen