Opgelost door Electrabel: Per ongeluk overgeschreven bedrag van 1165 Euro niet teruggestort!!!!!

mellowmac

Heb op 30 Oktober j.l. een bedrag van 1165 Euro per ongeluk overgeschreven naar Electrabel. Hoorde van de eerste dat het geld woensdag op mijn rekening zou worden teruggeboekt.

Een andere collega stelde vast dat volgende week maandag 9 november een systematische overboekingen zou plaats vinden, maar er is tot heden 12 november nog geen geld overgemaakt op mijn bankrekening.

Een ander collega beloofde een bewijs van verwerkte betaling te sturen, maar heeft niks meer van zich laten horen en ben mogelijk mijn 1165 Euro kwijt!!!

Ben trouwens zelf klant van Electrabel, dat terzijde.

Wil mijn geld zo snel mogelijk overgemaakt hebben, voordat ik juridische stappen onderneem.

Electrabel is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

mellowmac
    Er werd gelukkig op tij d een fout geconstateerd bij de financiele afdeling en besloten de herstelde terug betaling direct uit te voeren.

Ook een klacht indienen over Electrabel?