Klacht Electrabel: Slechte klantvriendelijkheid Electrabel

Klachtnummer
# 57420
Gebruiker
Cees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Electrabel geeft aan dat de leveringsvoorwaarden samen met de Consumentenbond zijn opgesteld.
Ze komen niet tijdig met een jaarafrekening en zijn slecht telefonisch bereikbaar en reageren nauwelijks op emails. Voor een deel beroepen ze zich op problemen met de automatisering. Kortom zijn zeer "gesloten".
Cees Speek

De oplossing

Meer openheid en snelheid van handelen

1 reactie

  1. Auteur
    Electrabel
    Datum
    Geachte heer Speek,Per heden zijn we begonnen met het afhandelen van klachten via deze website. Wij hebben hierbij besloten klachten jonger dan twee maanden individueel in behandeling te nemen. Aangezien uw klacht ouder is dan 2 maanden nemen wij deze in eerste instantie niet in behandeling. Mochten wij u toch nog van dienst kunnen zijn, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u.Met vriendelijke groet,Webcare Electrabel

Ook een klacht indienen over Electrabel?