Opgelost door Electricwinkel.nl: Artikel besteld en betaald maar nog niets ontvangen na zeven weken

sad Opgelost
Kippie

Wacht al weken op n artikel en ze reageren niet meer op mijn e-mails waarin ik ze vraag wat het blijft. Het zou ivm de corona langer duren maar dat zou tien dagen zijn, ondertussen wacht ik nu al weken langer en krijg geen enkele reactie meer terug. Zeer onbeschoft.

Vragen waarom ze niet reageren en dat ik mijn artikel krijg bezorgt die ook is betaald.

Bijlagen

Wij vinden dat Electricwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Kippie
    Na mijn klacht hier kreeg ik eindelijk n antwoord....uw artikel is onderweg... Precies hetzelfde berichtje als daarvoor maar nog steeds niets binnen. Wat n slechte service. Zeven weken geleden besteld en betaald. Ik bestel nooit meer bij deze lui!

Kippie
Artikel is eindelijk binnen na zeven weken. Maar ik bestel daar nooit meer iets.

Ook een klacht indienen over Electricwinkel.nl?