Opgelost door Electricwinkel.nl: Artikel besteld en betaald maar nog niets ontvangen na zeven weken

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 441570
Gebruiker
Kippie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wacht al weken op n artikel en ze reageren niet meer op mijn e-mails waarin ik ze vraag wat het blijft. Het zou ivm de corona langer duren maar dat zou tien dagen zijn, ondertussen wacht ik nu al weken langer en krijg geen enkele reactie meer terug. Zeer onbeschoft.

De oplossing

Vragen waarom ze niet reageren en dat ik mijn artikel krijg bezorgt die ook is betaald.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electricwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Kippie
    Datum
    Na mijn klacht hier kreeg ik eindelijk n antwoord....uw artikel is onderweg... Precies hetzelfde berichtje als daarvoor maar nog steeds niets binnen. Wat n slechte service. Zeven weken geleden besteld en betaald. Ik bestel nooit meer bij deze lui!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kippie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Artikel is eindelijk binnen na zeven weken. Maar ik bestel daar nooit meer iets.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Electricwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen