Klacht Electro-site.nl: Wel betaald, maar niks geleverd en ook krijg ik geen contact met dit bedrijf.

Klachtnummer
# 29693
Gebruiker
Skebiekel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op www.electro-site 3 lampjes besteld en betaald op 30-6. Aangezien ik ze snel nodig had, besloot ik dit per post.nl te laten bezorgen (meerprijs €2,50 t.o.v. standaard DHL levering) en zou ik het (zoals op de site vermeld staat) op woensdag 3-7 mogen ontvangen.
Sindsdien heb ik niets mogen ontvangen, beantwoord het bedrijf mijn vraag hierover niet welke ik zowel per mail als per contactformulier op de website heb gesteld en ook zijn ze telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

Graag zou ik met grote spoed de door mij bestelde lampjes willen ontvangen en restitutie van het door mij betaalde bedrag van € 2,50 om deze extra snel te leveren.
Indien het niet mogelijk is om deze lampjes voor za. 20-7 afgeleverd te krijgen, verzoek ik www.electro-site het door mij betaalde bedrag a € 11,32 binnen 14 dagen na vandaag (9-7-2013) terug te storten op mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electro-site.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Skebiekel
    Datum
    10-7: Inmiddels heeft dit bedrif contact met mij opgenomen en toegezegd deze order deze week uit te leveren en uit coulance de complete verzendkosten terug te zullen betalen.

Ook een klacht indienen over Electro-site.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen