Klacht Electro World de Groot: Weigeren omruilen product na 3 dagen aankoop

M.A. van Zoest

Bij aankopen van een ziggo CI+ module had ik een keuze voor een 1.2 of een 1.3 versie. De 1.3 versie van Quantis was 10 euro duurder. Ik had gekozen voor de 1.3 versie. Toen ik het thuis installeren had ik geconstateerd dat mijn TV niet kan omgaan met deze module. Ik had het terug gebracht en kon het toen omruilen voor de 1.2 versie van fabrikant SMIT. Helaas bij testen thuis had deze hetzelfde probleem. Ik had deze kaart oog retour gebracht (na drie dagen van aankoop) maar de winkel weigerde mij geld terug te geven. Volgens hun had ik door de verpakking te openen (een sticker met een barcode gescheurd) geen recht meer op retour. Nergens op de verpakking staat of was aan mij uitgelegd dat ik de product niet kan retouren. Had ik dat geweten had ik in eerste instantie niet de product meegenomen en mijn geld terug gevragen bij het eerste omruil.

Graag mijn geld terug, of de Originele CI+ module teruggeven (er zijn een 10 euro verschil die ik weer aan hun zal vergoeden).
De CI+ die ze weigerde om te ruiken worden niet meer ondersteund door Ziggo, de nieuwe nog wel voor nieuwe toestellen. Indien ik een nieuwe TV willen kopen heb ik de 1.3 versie nodig (dus moet ik weer eens 90 euro uitgeven)

Electro World de Groot is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Electro World de Groot?