Klacht Electro World de Groot: Weigeren omruilen product na 3 dagen aankoop

Klachtnummer
# 75807
Gebruiker
M.A. van Zoest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij aankopen van een ziggo CI+ module had ik een keuze voor een 1.2 of een 1.3 versie. De 1.3 versie van Quantis was 10 euro duurder. Ik had gekozen voor de 1.3 versie. Toen ik het thuis installeren had ik geconstateerd dat mijn TV niet kan omgaan met deze module. Ik had het terug gebracht en kon het toen omruilen voor de 1.2 versie van fabrikant SMIT. Helaas bij testen thuis had deze hetzelfde probleem. Ik had deze kaart oog retour gebracht (na drie dagen van aankoop) maar de winkel weigerde mij geld terug te geven. Volgens hun had ik door de verpakking te openen (een sticker met een barcode gescheurd) geen recht meer op retour. Nergens op de verpakking staat of was aan mij uitgelegd dat ik de product niet kan retouren. Had ik dat geweten had ik in eerste instantie niet de product meegenomen en mijn geld terug gevragen bij het eerste omruil.

De oplossing

Graag mijn geld terug, of de Originele CI+ module teruggeven (er zijn een 10 euro verschil die ik weer aan hun zal vergoeden).
De CI+ die ze weigerde om te ruiken worden niet meer ondersteund door Ziggo, de nieuwe nog wel voor nieuwe toestellen. Indien ik een nieuwe TV willen kopen heb ik de 1.3 versie nodig (dus moet ik weer eens 90 euro uitgeven)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Electro World de Groot is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Electro World de Groot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen