Klacht Electrocorner.nl: Defecte laptop ontvangen waarbij de garantieregel niet wordt nageleefd

Klachtnummer
# 358163
Gebruiker
Tess
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een defecte HP laptop ontvangen van Electrocorner, dit heb ik binnen 30 dagen gemeld. Ook heb ik een dossier laten aanmaken bij HP (dit moest ik doen van Electrocorner). HP kon op afstand niks aan het defect doen dus stuurde mij terug naar Electrocorner. Electrocorner weigert om een nieuwe laptop op te sturen met als reden dat ik het niet op tijd gemeld heb (waar raar is aangezien ik ruim binnen de 30 dagen gebeld heb).

De oplossing

Graag zou ik willen dat het bedrijf, Electrocorner, zich aan zijn/haar regels houdt. Ik heb een defecte laptop ontvangen en dit gemeld binnen 30 dagen. Op hun site staat vermeldt dat de koper dan recht heeft op een nieuw product. Ik zou dus graag een nieuwe laptop willen ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electrocorner.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?