Klacht Electrocorner.nl: laptop defect na 1 jaar en 2 weken: geen enkele garantie of compensatie.

Klachtnummer
# 65240
Gebruiker
J.A. Fossen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

30 mei 2013 heb ik laptop gekocht. Deze is na 1 jaar en 2 weken defect gegaan. Volgens advies website verkoper heb ik HP support gebeld: geen garantie, ook geen kosteloze reparatie.
Na contact verkoper advies opgevolgd om lokale computershop te laten kijken aangezien het maar over enkele tientallen euro's zou gaan en dit het snelste was. Lokale computershop heeft geconstateerd dat er veel met de laptop aan de hand is:
* fan is kapot, zelfs zo erg dat 1 van de schoepen van het rad is afgebroken.
* koelpaste is volledig uitgedroogd
* laptop is oververhit geweest.
Advies lokale computershop is om terug te sturen naar HP.
Dit heb ik teruggemeldt aan de verkoper maar die vertelt me dat garantie verlopen is en er verder niets mee te kunnen. Enige wat ze aanbieden is 15% korting als ik een nieuwe laptop bij hun koop. Na verwijzing van miijn recht als consument op een deugdelijk product verteld verkoper me dat het product deugdelijk was en dat voorwaarden op website staan.

Gewenste oplossing

Verkoper is niet van plan mee te werken aan reparatie of vervanging. Ik wil dan ook de koopovereenkomst ontbinden en geld terug krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electrocorner.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Electrocorner.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen