Wij vinden dat Electrocorner.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Electrocorner.nl: Niet al mijn geld terug gekregen.
Details
Klacht
Een tijdje geleden heb ik een laptop gekocht bij elektrocorner. Toen ik nog geen 24 uur deze laptop had was hij al kapot. Ik mocht hem terug sturen, dus ik stuurde hem terug maar ik had de originele verpakking niet meer. Maar ik had hem wel goed in ingepakt zodat hij niet kon beschadigen. Toen hij weer terug bij elektrocorner was, vertelde ze me dat de laptop het goed deed en er niks mee aan de hand was. Terwijl ik thuis verschillende mensen er na heb laten kijken, of het toch niet aan mij lag. Vervolgens krijg ik een mail van deze mensen, dat ze me niet het volledige bedrag gaan uitbetalen omdat niet de officiële verpakking er om heen zat. Daarvoor houden die mensen gewoon 30 euro in! En ook om de reden dat ze de laptop weer moesten resetten, terwijl er zo goed als niks meer aan moest gebeuren, Ik heb verscheidende mails naar deze mensen gestuurd maar geven het geld niet. Ik heb ze ook verteld dat zelfs in de consumentenbond staat dat dit niet kan. Maar hier geven die mensen niet omGewenste oplossing
Omdat het op een vrij onterechte manier gegaan is en die mensen niet eerlijk tegen mij zijn geweest en omdat er zo goed als geen administratieve kosten aan kunnen zitten. Verwacht ik al mijn geld terug. Ze mogen dit geld niet van mij inhouden dus verwacht ik het terug.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.