Klacht Electrolux Home Products: 19 weken wachten op een combi oven magnetron

Klachtnummer
# 368121
Gebruiker
JAI
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag,

Mijn keuken is in week 3 geplaatst. Ik wacht al sinds week 3 op een nieuwe combi oven magnetron. Ze zijn al 3 keer bij mij langs geweest en elke keer wordt het maar niet opgelost. De eerste keer kwamen ze langs om te kijken. Vervolgens zouden ze de onderdelen bestellen, maar kon het niet besteld worden. De tweede keer kwamen ze langs om de onderdelen te wisselen. Echter hadden ze de verkeerde onderdelen besteld en bij zich. De derde keer kwamen ze langs en hadden ze een defecte combi oven magnetron bij zich. Ik had vandaag gebeld en de tweede dame die ik aan de lijn kreeg, kon mij geen oplossing bieden en was in mijn ogen niet klantvriendelijk. Ze kwam af en toe zelfs sarcastisch over. Het wordt maar niet opgelost en we zijn nu zelfs 19 weken verder. Ik zou graag mijn geld terug willen. Tot drie keer toe heb ik onnodig vrij moeten nemen van me werk en halve dagen moeten wachten, omdat de tijdsindicatie tussen... en ... is.

De oplossing

Mijn geld terug geven.

1 reactie

  1. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Goedemiddag,

    Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat u al een tijd wacht op uw nieuwe combi oven, dat is niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb het voor u nagevraagd en heb vernomen dat er een afspraak ingepland staat op vrijdag 7 juni. Echter, u geeft aan dat u uw geld terug wil. Hiervoor kunt u zich wenden tot de verkoper gezien u met hen een koopovereenkomst hebt gesloten. Zou u, indien u de koop nog steeds wil ontbinden, dit aan ons willen doorgeven? Wij zouden de omruiling dan moeten annuleren. U kunt dan telefonisch contact opnemen via 0172 – 468 300 of u kunt het via dit kanaal doorgeven.

    Met vriendelijke groet,

    Anjuli
    Electrolux Webcare

Ook een klacht indienen over ?