Electrolux Home Products is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Electrolux Home Products: De rima Electrolux reageert niet op een klacht m.b.t. een ontplofte klep van de combimagentron
Details
Klacht
Mevrouw, mijnheer,Hierbij verzoek ik u nogmaals te reageren op onderstaande email die ik inmiddels een paar maanden geleden heb gestuurd.
Deze tekst spreekt voor zich.
Omdat u niet reageert heb ik een kopie van deze klacht verstuurd naar de Consumentenbond en naar de leverancier van de keuken , de firma Brugman (Mandemakers).
Geert Molenaar
-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: Fwd: klacht combimagnetron
Datum: Mon, 5 Dec 2022 12:22:53 +0100
Van: Geert Molenaar
Aan: consumersales.nl@electrolux.com
Goede morgen,
Nog een aanvulling op mijn klacht hieronder.
De monteur die het gesp.gesprongen glas in de deur van de combimagnetron heeft vervangen concludeerde dat blijkbaar het glas is gesprongen door condensvorming tussen de beide glasdelen in de deur.
Uiteraard zou dit niet mogen voorkomen en is er in dit geval sprake van een productiefout.
Gelukkig waren we niet thuis en heeft dit niet geleid tot persoonlijk letsel!
Geert Molenaar
-------- Doorgestuurd bericht --------
Onderwerp: klacht combimagnetron
Datum: Thu, 17 Nov 2022 11:36:00 +0100
Van: Geert Molenaar
Aan: consumersales.nl@electrolux.com
Mevrouw, mijnheer,
In oktober 2019 hebben wij twee identieke combimagnetrons met hete lucht gekocht via Brugman Keukens in Purmerend.Indertijd waren dit niet bepaald de goedkoopste combimagnetrons uit het AEG-assortiment.
De productgegevens zijn:
Type : CMK56500MM RVS
Productnummer : 94406576
Beide apparaten hebben het altijd naar behoren gedaan en wij waren dus erg tevreden over deze apparaten.
Tot 15 november jongstleden.
Toen wij vroeg in de avond thuiskwamen bleek het raam van de buitenzijde van de klep als het ware ontploft en lag de keuken vol glassplinters en de rest van het raam was eveneens versplinterd maar zat nog deels “vast” in de kitrand. Een foto van de situatie die we aantroffen is bijgevoegd.
Uiteraard hebben we direct Klantenservice gebeld en een herstelafspraak gemaakt.
Omdat inmiddels de garantietermijn is verlopen moeten we € 219,- betalen voor deze reparatie terwijl dit natuurlijk niet kan en mag voorkomen.
Ons gezin bestaat uit 2 personen en geen thuiswonende kinderen.
Bovendien zijn we jaarlijks 3 a 4 maanden in het buitenland.
Er is geen sprake van onzorgvuldig gebruik noch van slijtage, temeer daar we bovendien ook nog 2 identieke apparaten in gebruik hebben.
Gewenste oplossing
Terugbetaling van de ten onrechte reparatiekosten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.