Klacht Electrolux Home Products: Defecte vaatwasser met nog garantie

Klachtnummer
# 653390
Gebruiker
Vaatwasser #ikea
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb een defecte vaatwasser die nog garantie heeft.
Electrolux heeft een service medewerker gestuurd en kwam met een vage conclusie.
Waar het neer komt is dat het buiten de garantie valt .
Voorrijkosten en diagnose rapport voor mijn kosten .

Gewenste oplossing

Door hem te laten repareren of door een nieuwe te geven omdat het binnen garantie nog valt

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    Vaatwasser #ikea
    Datum
    Garantie vaatwasser waar ik voor de kosten moet opdraaien.
    Zoals de voorrijkosten en de diagnose rapport.
  2. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Goedendag,

    Wat vervelend te vernemen dat er een defect is ontstaan aan de vaatwasser. De monteur heeft ter plaatse geconstateerd dat het apparaat niet reparabel is in verband met een door zout beschadigde bodemplaat. Ik snap dat dit geen fijne situatie is. Echter wordt er in de handleiding verwezen naar het belang van het verwijderen van het zout na het bijvullen van het reservoir of om direct na het bijvullen een programma te starten. Om die reden kunnen we het apparaat niet kosteloos (onder garantie) omruilen.

    Uit serviceoverweging willen we u een aanbod doen voor een nieuw apparaat tegen een aangepast bedrag. Laat het alstublieft weten mocht u dit voorstel willen ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    Lois – Electrolux Webcare

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen