Klacht Electrolux Home Products: Electrolux laat je in de kou staan

GvP

Anderhalf jaar geleden kocht ik een Zanussi diepvrieskist. Deze maakt van het begin af aan een ratelend geluid. Bovendien ontstaat er een dikke ijslaag aan de binnenzijde van de kist tussen de scharnieren.
Uiteindelijk heb ik Electrolux in Alphen a/d Rijn gebeld en de problemen voorgelegd. Binnen een paar dagen kwam een monteur die een leiding heeft geisoleerd en de scharnieren van het deksel heeft afgesteld. Het ratelende geluid kwam na een week weer terug en de ijsafzetting ging gewoon door.
Weer Electrolux gebeld en er zou een tweede monteur komen. Deze vond het ratelende geluid normaal, doch na het chassis wat verbogen te hebben, was het geluid weg. Echter na een paar dagen kwam het weer terug.
Ook de overmatige ijsafzetting vond hij normaal, waarna ik hem heb weggestuurd.
Weer Electrolux gebeld en mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en zij wilden een derde monteur te sturen. Dit heb ik afgewezen en gevraagd om een schadevergoeding van 50 Euro.
Vervolgens hoor ik niets meer.

Na twee maal een e-mail gestuurd te hebben met het verzoek tot een vergoeding, verwacht ik 50 Euro te ontvangen, en los ik zelf de twee problemen op.

Electrolux Home Products
    Uw aanvraag van een schadevergoeding is in behandeling genomen. U kunt zo spoedig mogelijk een schriftelijke reactie verwachten en wij vragen uw geduld hierin.

Nikki
    Zanussi Webcare
    GvP
    Ik wacht op uw schriftelijke reactie.
    GvP
    Op 15 oktober via de post de reactie van Electrolux ontvangen waarin aangegeven wordt dat de monteurs de bedrijfsgeluiden als normaal beschouwen en niets wordt gezegd over de ijsafzetting. Ik krijg geen schadevergoeding omdat ik de second opinion afwijs.
    Zelf heb ik de scharnieren van het deksel lager gezet en de ijsvorming is minder.
    Zelf heb ik een koperen leiding verbogen en deze ratelt niet meer tegen het luchtrooster.
    Dus Electrolux bedankt dat u en uw monteurs mij in de kou laten staan.
    GvP
    Zelf heb ik de problemen aan de diepvriezer opgelost, waartoe de de monteurs niet in staat waren.
    Over een schadevergoeding valt met Electrolux niet te praten.
    Het is beschamend dat een bedrijf zo'n matige service levert.