Klacht Electrolux Home Products: er blift water onderin staan

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381754
Gebruiker
BovenHaai#413
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb een warmtepompdroger van E850,00 en al twee keer een probleem gehad met de waterstand onderin de droger bij het kleine filter. ik heb een verzekering voor 7 jaar afgesloten. Toch kreeg ik een rekening. de eerste keer was na 3 jaar, toen heb ik uiteindelijk een nieuwe onderkant gekregen. de tweede keer was weer na drie jaar en zijn er twee monteurs geweest, de eerste heeft niets gedaan, alleen een belerend praatje en een rekening opgemaakt. de tweede heeft meer uitgevoerd, maar het probleem niet opgelost. we durven voor ons probleem geen monteur meer te vragen. ons probleem is dat er nog steeds water onder blijft staan (ong 1 liter)

De oplossing

zorgen dat de pomp al het water weer afvoert. wij denken dat er veel stof voor zit.

1 reactie

  1. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik heb de situatie voor u bekeken en zie dat er geconstateerd is dat de droger in orde is. Er zijn recentelijk twee verschillende technici bij u langsgeweest, ze hebben allebei de droger onderzocht en getest. Gezien het apparaat 6 jaar oud is en er geen defect is gevonden, zijn er inderdaad kosten verbonden geweest aan het een-na-laatste bezoek. Het laatste bezoek is kosteloos ingepland. Ook hebben de technici u ter plaatse uitleg gegeven over o.a. de werking van het apparaat, gezien de droger goed functioneert kunnen wij u helaas niet verder helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anjuli
    Electrolux Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BovenHaai#413
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niet gegeven
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen