Klacht Electrolux Home Products: Factuur onterecht

Klachtnummer
# 390676
Gebruiker
BettyG
Datum
1 reactie

Details

De klacht

AEG warmtepomp wasdroger gekocht in januari 2019; helaas werkt het “mix” programma niet goed, na 10 minuten stopt de machine zonder dat de was droog is. De machine heeft 10 jaar garantie op de motor en 5 jaar extended garantie op de machine. Dus deze storing gemeld bij Electrolux. De service medewerkster gaf per telefoon aan dat de sensor waarschijnlijk niet goed werkt. De monteur vertelde me dat er wellicht een snel droog kledingstuk achterin de machine ligt waardoor de sensor voelt dat de was droog is. Het probleem is dus NIET opgelost. Ik was dan ook zeer verbaasd vandaag een rekening te ontvangen van €119! Gebeld met Electrolux; “u moet betalen omdat dit niet onder garantie valt”!
Ik kan over deze uitzondering echter niets in de garantiebepalingen lezen.

De oplossing

Factuur crediteren

1 reactie

  1. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik heb inhoudelijk gereageerd op de klacht die u geplaatst heeft op klacht.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Anjuli

    Electrolux Webcare

Ook een klacht indienen over ?