Klacht Electrolux Home Products: klacht ergorapido 2 in 1 steelstofzuiger

mar

De steelstofzuiger werkt niet meer als je deze net de steel gebruikt. Hij valt steeds uit. Echter als je de 'kruimeldief' eruit haalt dan doet ie gewoon wat ie moet doen. Al meerdere keren nagekeken de contacten schoongeveegd maar het lijkt alsof ie geen stroom krijgt. Hij valt om de 10 seconden uit. De secondes dat ie werkt gebruikt hij z'n lage zuigstand zodra je deze opvoert valt hij direct uit.
Wat is hiervoor de oplossing? Een steelstofzuiger die je met steel niet kan gebruiken is een beetje erg vreemd.

Dat de steelstofzuiger het met de steel doet door middel van vervanging.

Electrolux Home Products
    Het spijt ons uit uw bericht te vernemen dat u problemen heeft met uw stofzuiger. Het is altijd vervelend als een huishoudelijk apparaat plotseling niet meer functioneert en gerepareerd moet worden. Op basis van uw storingsomschrijving kunnen wij op afstand echter geen diagnose stellen.

Wij adviseren u de stofzuiger mee te nemen naar uw leverancier (winkel). Mogelijk kunnen zij zien wat er aan de hand is. Tevens hebben zij de mogelijkheid om de stofzuiger ter beoordeling naar onze werkplaats op te sturen.

Ook kunt u rechtstreeks uw stofzuiger ter reparatie aanbieden bij onze professionele service dienst in Alphen aan den Rijn. U kunt het apparaat persoonlijk aanbieden, maar u kunt het ons ook per post toesturen. Binnen de fabrieksgarantie zijn kosten van het versturen naar Electrolux voor eigen rekening en zijn de kosten van reparatie en het retourzenden voor Electrolux. Buiten de fabrieksgarantie zijn alle kosten van verzending en reparatie voor uw eigen rekening. Wij verzoeken u bij de verzending een kopie van de aankoopnota, de klachtomschrijving en uw naam, adresgegevens en telefoonnummer mee te sturen.

Adresgegevens: Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
    Afdeling Werkplaats
    Vennootsweg 1
    2404 CG Alphen aan den Rijn

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende toelichting te hebben gegeven op uw vraag.

Nikki
    Electrolux Webteam

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?