Klacht Electrolux Home Products: Klacht zuigmond stofzuiger nog steeds niet opgelost.

sad Niet opgelost
Guido J.

Electrolux Sales Order Desk kan zich permitteren klachten te negeren.
Dat is dom en kortzichtig.

Leveren vernieuwde zuigmond tegen inkoopprijs

Electrolux Home Products
    Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij nemen uw klacht graag in behandeling, kunt u uw klacht verduidelijken?

Anjuli
    Electrolux Webcare
    Guido J.
    Dit is dezelfde klacht. zoals ik die al eerder heb geuit. Het betreft de Zuogreen stofzuiger. Slangen, aansluitingen en zuigmonden van stofzuigers behoren langer mee te gaan dan vier jaar, zelfs bij intensief gebruik. Mijn eerdere klacht heeft u niet afgehandeld.
    Negeren van klachten is ook een taktiek, maar dat doet uw merk vast geen goed.
    Electrolux Home Products
    Goedemiddag,

Kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie. De levensduur van deze onderdelen is onder andere afhankelijk van het gebruik en onderhoud, daar kunnen wij u helaas niet in tegemoet komen. Hiervoor verwijs ik u tevens naar onze garantie- en reparatievoorwaarden. Mocht u nieuwe onderdelen willen bestellen kunt u dit doen via onze webshop. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Anjuli
    Electrolux Webcare

Guido J.
Kunststof onderdelen vallen niet onder de garantie. Dat een zuigmond bij gewoon huiselijk gebruik na goed 4 jaar tweemaal moet worden vervangen (!) wijst op constructiefouten. Maar coulance hoort blijkbaar niet binnen jullie beleid.

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?