Opgelost door Electrolux Home Products: reparatie combi magnetron

rianneke1986

Op 31 december 2013 combi magnetron stuk gegaan. Als oven op temperatuur is valt alle stroom uit. Na 2 keer proberen doet ie totaal niets meer. Garantie is net een half jaar verlopen. Monteur geweest, elektronica stuk. Week erna is het product beschadigd geleverd, dus afspraak werd afgezegd. Paar dagen erna een andere monteur. Elektronica is niet stuk, nu is het verwarmingselement stuk. Onderdeel besteld, en niet op tijd geleverd, dus afspraak weer afgezegd. Ondertussen al vanaf 1 januari bezig om oven gemaakt te krijgen. Wanneer dat er nu een monteur komt, geen idee. Oven ligt uit elkaar. Gigantisch gat in keuken, en overal liggen losse onderdelen. Fulltime baan, waardoor ik nu al 2 keer een vrije dag heb kunnen inleveren voor niets. Een combi magnetron van 2.5 jaar oud moet niet kunnen dat zoiets nu al stuk is. Word 2 a 3 keer per week gebruikt.

een redelijke compensatie

Electrolux Home Products
    Goedemorgen,Naar aanleiding van uw klacht hebben wij telefonisch contact opgenomen maar zijn hierin helaas niet geslaagd.Zou u contact met ons op kunnen nemen zodat er naar een passende oplossing gekeken kan worden? U kunt ons telefonisch bereieken op 0172 468 172.Met vriendelijke groet,Els Webteam Electrolux
    rianneke1986
    Er is een monteur geweest. In eerste instantie was de oven gerepareerd, maar na een uurtje sprong de stop in de meterkast er weer uit toen ik de oven wilde gaan gebruiken. Nu heeft de monteur een nieuwe oven besteld, en deze krijgen we als het goed is binnen 10 werkdagen kosteloos geleverd. Dus keurig netjes opgelost. Ben er zeer tevreden over.

rianneke1986

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?