Klacht Electrolux Home Products: Rubbertje koelkast vertoont scheurtjes die Electrolux niet los wilt leveren

M. Lank

Ik heb bijna 5 jaar geleden een koelkast van Zanussi besteld. Nu begint het rubbertje scheuren te vertonen terwijl ik deze altijd met een doekje met lauw water hebben schoongemaakt. Ik vraag electrolux of ik een nieuw rubbertje kan bestellen. Zij geven aan dat ze deze niet los willen leveren maar ik dan een nieuwe koelkastdeur moet bestellen van meer dan 100 euro. Wat een belachelijke oplossing en totaal niet van deze tijd waarbij rekening met het milieu gehouden dient te worden. Je koopt een koelkast voor meer dan 5 jaar. Zanussi/electrolux moet een rubbertje opnieuw kunnen leveren anders heeft het product niet voldaan aan de levensduur die ik bij dit product mag verwachten. Op deze manier bestel ik nooit meer iets van elektrolux.

Enkel het rubbertje leveren. Denk is aan het milieu. Het opnieuw bestellen van een koelkastdeur slaat echt nergens op.

Electrolux Home Products
    Heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met de geboden oplossing. Helaas is er voor dit model inderdaad geen los rubber beschikbaar en vervangen wij inderdaad de hele deur. Het spijt ons dat wij u daar niet verder mee kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Consumer Care

M. Lank
Dit is toch geen normale oplossing?

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

2. Stuur een juridische brief