Klacht Electrolux Home Products: Slecht advies klantenservice

Crossheartll

DE KLACHT
Ik heb meerdere malen contact gehad met jullie en aangeven dat er vlekken zitten op mijn kookplaat inclusief foto's.

Er is mij spul geadviseerd die ik via de webshop heb gekocht en dat hielp niet. Omdat ik er vanuit ben gegaan dat er naar alle oplossingen is gekeken ben ik akkoord gegaan met een monteur.

Deze heeft toen aangegeven dat de vlekken makkelijk verwijderd konden worden met een speciaal mesje. Waarom is dit niet geadviseerd?

In plaats van 192 euro voor een monteur hadden jullie het mesje kunnen adviseren waarmee ik de vlekken van mijn kookplaat kon verwijderen.

Ik hoor graag een gepast oplossing voor de kosten die er nu zijn gemaakt. Van een klantenservice mag je toch verwachten als er foto's mee worden gestuurd dat er wordt gekeken naar alle oplossingen en dat er niet meteen een prijzige monteur wordt gestuurd.

Crossheart
DE OPLOSSING
Excuses en vervallen van de kosten

Excuses en vervallen van de kosten

Electrolux Home Products
    Goedemiddag,

Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat er kosten gemaakt zijn. Echter, zoals eerder aangegeven is er geen technisch defect geconstateerd aan het apparaat, in dat geval worden er altijd kosten in rekening gebracht. Wij hebben u hier van tevoren over geïnformeerd. In dit geval was het starttarief van €119,- van toepassing. We zien geen reden om u tegemoet te komen in de kosten voor het bezoek, het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Anjuli
    Electrolux Webcare

Crossheartll
Geen oplossing geboden zij houden voet bij stuk dat ze correcte informatie hebben gegeven. Ik als consument ben het hier absoluut niet mee eens en zal dit bedrijf ook aan niemand aanraden.

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

2. Stuur een juridische brief