Klacht Electrolux Home Products: Slecht advies klantenservice

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 376807
Gebruiker
Crossheartll
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DE KLACHT
Ik heb meerdere malen contact gehad met jullie en aangeven dat er vlekken zitten op mijn kookplaat inclusief foto's.

Er is mij spul geadviseerd die ik via de webshop heb gekocht en dat hielp niet. Omdat ik er vanuit ben gegaan dat er naar alle oplossingen is gekeken ben ik akkoord gegaan met een monteur.

Deze heeft toen aangegeven dat de vlekken makkelijk verwijderd konden worden met een speciaal mesje. Waarom is dit niet geadviseerd?

In plaats van 192 euro voor een monteur hadden jullie het mesje kunnen adviseren waarmee ik de vlekken van mijn kookplaat kon verwijderen.

Ik hoor graag een gepast oplossing voor de kosten die er nu zijn gemaakt. Van een klantenservice mag je toch verwachten als er foto's mee worden gestuurd dat er wordt gekeken naar alle oplossingen en dat er niet meteen een prijzige monteur wordt gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Crossheart
DE OPLOSSING
Excuses en vervallen van de kosten

De oplossing

Excuses en vervallen van de kosten

1 reactie

  1. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat er kosten gemaakt zijn. Echter, zoals eerder aangegeven is er geen technisch defect geconstateerd aan het apparaat, in dat geval worden er altijd kosten in rekening gebracht. Wij hebben u hier van tevoren over geïnformeerd. In dit geval was het starttarief van €119,- van toepassing. We zien geen reden om u tegemoet te komen in de kosten voor het bezoek, het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

    Met vriendelijke groet,

    Anjuli
    Electrolux Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Crossheartll
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing geboden zij houden voet bij stuk dat ze correcte informatie hebben gegeven. Ik als consument ben het hier absoluut niet mee eens en zal dit bedrijf ook aan niemand aanraden.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen