Klacht Electrolux Home Products: Stelstofzuiger doet het niet

KLACHT DETAILS
Geplaatst op: 21-09-2015, 1 jaar 1 week geleden

KLACHT De steelstofzuiger werkt niet meer als je deze net de steel gebruikt. Hij valt steeds uit. Echter als je de 'kruimeldief' eruit haalt dan doet ie gewoon wat ie moet doen. Al meerdere keren nagekeken de contacten schoongeveegd maar het lijkt alsof ie geen stroom krijgt. Hij valt om de 10 seconden uit. De secondes dat ie werkt gebruikt hij z'n lage zuigstand zodra je deze opvoert valt hij direct uit.
Wat is hiervoor de oplossing? Een steelstofzuiger die je met steel niet kan gebruiken is een beetje erg vreemd.
PRODUCT DETAILS electrolux ergorapido 2 in 1 stofzuiger
GEWENSTE OPLOSSING Dat de steelstofzuiger het met de steel doet door middel van vervanging.

Bovenstaande is bij mij ook het geval precies zoals omschreven, is hier dan geen oplossing voor ? , toch wel vreemd dat zo.n steelstofzuiger het na 2 jaar niet meer te gebruiken is! Een nieuwe steel of een ander apparaat zou toch wel op zijn plaats zijn.

Een nieuwe steel die het wel blijft doen.

Electrolux Home Products
    Het spijt ons uit uw bericht te vernemen dat u problemen heeft met uw stofzuiger. Het is altijd vervelend als een apparaat plotseling niet meer functioneert en gerepareerd moet worden. Op basis van uw storingsomschrijving kunnen wij op afstand echter geen diagnose stellen.

Daarom adviseren wij u het apparaat mee te nemen naar uw leverancier (winkel). Mogelijk kunnen zij zien wat er aan de hand is. Tevens hebben zij de mogelijkheid om het apparaat ter beoordeling naar onze werkplaats op te sturen.

Ook kunt u rechtstreeks uw klein huishoudelijk apparaat ter reparatie aanbieden bij onze professionele service dienst in Alphen aan den Rijn. U kunt het apparaat persoonlijk aanbieden, maar u kunt het ons ook per post toesturen. Binnen de fabrieksgarantie zijn kosten van het versturen naar Electrolux voor eigen rekening en zijn de kosten van reparatie en het retourzenden voor Electrolux. Buiten de fabrieksgarantie zijn alle kosten van verzending en reparatie voor uw eigen rekening. Wij verzoeken u bij de verzending een kopie van de aankoopnota, de klachtomschrijving en uw naam, adresgegevens en telefoonnummer mee te sturen.

Adresgegevens: Electrolux Home Products (Nederland) B.V.

Afdeling Werkplaats

Vennootsweg 1

2404 CG Alphen aan den Rijn

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende toelichting te hebben gegeven op uw vraag.

Nikki
    Electrolux Webcare
    Rudolph
    Ik ben met de klacht naar de winkel geweest en kreeg te horen dat het apparaat maar twee jaar meegaat, en dat reparatiekosten duurder is dan het apparaat zelf. ik vind dat belachelijk, zo goedkoop is dat niet. Toch raar dat er meerdere klachten zijn met het zelfde probleem. Zie de inleiding van mijn klacht.
    Rudolph
    Omdat electrolux niet meer heeft gerageerd, behalve het standaard bericht, ga ik er van uit dat ik zelf maar naar electrolux rij, om het artikel aan te bieden, het is misschien een nieuwe accu of batterij.
    Omdat dit euvel al eerder is gemeld door een ander moet het inmiddels toch wel duidelijk zijn wat er loos moet zijn.