Klacht Electrolux Home Products: Stofzuiger gaat na enkele seconden vanzelf uit.

Klachtnummer
# 648461
Gebruiker
Anja van der Voort
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Mijn electrolux ergorapido heeft hetzelfde mankement als genoemde klacht van mei 2022: zuigt een paar seconden en gaat dan uit.
Als vervangen van de batterij niet helpt zou ik graag willen weten of er andere opties zijn. Of dat ik hem kan weggooien. Zo ja dan zal een nieuwe niet van electrolux zijn.

Gewenste oplossing

Zijn er andere opties ter reparatie dan het vervangen vd batterij? Wat zijn de kosten? En hoe groot de kans op succes.
Stofzuiger valt inmiddels buiten de garantie. Is > 6 jaar oud. Overigens niet veel gebruikt.

2 reacties

  1. Auteur
    Anja van der Voort
    Datum
    Nog geen reactie op klacht/vraag ontvangen. Graag alsnog.
  2. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Wat vervelend te horen dat uw stofzuiger defect is geraakt. Of dit te repareren is, kunnen we op afstand niet met zekerheid aangeven. Wel beoordelen we dit graag voor u in onze werkplaats. Indien mogelijk zullen we dan direct reparatie uitvoeren. De kosten hiervoor worden ter plaatse vastgesteld en hier wordt u van tevoren van de op hoogte gesteld. U kunt dan uiteraard bepalen van reparatie af te zien en betaalt dan enkel het inspectietarief van 25,-.

    U kunt het apparaat direct per post opsturen of eventueel via de winkel waar de aankoop is gedaan. Wanneer u het zelf opstuurt, verzoeken we u bij de verzending een kopie van de aankoopnota, de klachtomschrijving, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer mee te sturen. De adresgegevens zijn als volgt:

    Electrolux Home Products (Nederland) B.V.
    Afdeling Werkplaats
    Vennootsweg 1
    2404 CG Alphen aan den Rijn

    Mocht u in de buurt wonen, is langsbrengen op ditzelfde adres tijdens kantooruren ook mogelijk.

    Met vriendelijke groet,
    Lois – Electrolux Webcare

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen