Opgelost door Electrolux Home Products: Terugbetaling reparatie binnen garantie.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 288004
Gebruiker
Tim007
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben een reparatie gehad aan onze combi oven magnetron van AEG. Perfect gemaakt door monteur van Electrolux. Tot nu toe... Alles top. De reparatie viel binnen het garantietermijn enkel wij deze via een keukenwinkel gekocht hadden, moesten wij eerst de reparatie betalen bij de monteur en zouden dan later een terugbetaling krijgen (als het was aangetoond dat het binnen garantie termijn was) Nou dit is gebeurd. Reparatie was 11-10-2017. Op 02-11-2017 is vastgesteld dat het binnen de garantie viel. Wij ons banknummer nogmaals doorgegeven en dachten dat komt goed. Na diverse malen gebeld te hebben hebben (en er beloofd werd dat het terug overgemaakt werd) hebben we op 27-12-2017 de volgende mail gestuurd:

Geachte heer/mevrouw,

Betreft bovenvermeld referentie nummer hebben tot heden 27/12 GEEN terugbetaling mogen ontvangen aldaar we hier wel recht op hebben.

Wij begrijpen dat Electrolux ook crisis heeft gehad en dat de markt waarin Electrolux zich begeeft erg moeilijk is. Dan toch zijn wij van mening dat het Electrolux zich had gesierd als ze ons in ieder geval hadden gevraagd om een bijdrage te doen om het bedrijf financieel gezond te houden en niet op eigen gelegenheid het tegoed hadden vastgehouden.

Aangezien het zojuist de kerstdagen zijn geweest en wij ook ruimhartig zijn geven wij u de tijd tot 29-12 aanstaande 12.00 uur om met een passende overeenkomst te komen voor het lenen van ons geld of de terugbetaling. Hierna gaan wij voor u positieve reclame maken op het internet zodat uw bedrijf alleen maar sterker uit de crisis zal komen!

Voor u meld dat u door alle drukte zou zijn vergeten waar het over gaat hebben wij de betaling hier bij gevoegd.

Met een geld te goede groet,

* Als reactie hierop kregen wij 28-12-2017:

Geachte heer, mevrouw Aarts,

Onze excuses voor de vertraging, het bedrag wordt volgende week aan u overgemaakt.

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yvonne Geukes

Afdeling Consumer Care

Zo.... en vandaag is 8-1-2018 en nog geen terug betaling van ze. De afdeling Consumer CARE doet haar naam absoluut GEEN eer aan.

Het gaat overigens over een bedrag van € 267,88

Groet,

Fam Aarts

De oplossing

Excuses.

1 reactie

  1. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    De uitbetalingen hebben inderdaad enige tijd op zich laten wachten onder andere door de feestdagen en wij bieden hiervoor onze excuses. Inmiddels moet de uitbetaling verwerkt en uitbetaald zijn. Mocht dit niet zo zijn, dan horen wij dat graag.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tim007
Datum
Uiteindelijke oplossing
Feestdagen tussen gekomen???? vanaf 2 November tot 22 December exact 1, namelijk Sinterklaas!!!! Gewoon 36 werkdagen de tijd voor gehad, en dan maar niet te hebben over de tijd die erna nog verstreken is. Electrolux Repartie afdeling, Top, Keukenleverancier, Top, Cosumer Care Electrolux, GROTE FLOP FLOP FLOP.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen