Klacht Electrolux Home Products: vaatwasser van Electrolux verwarmt niet; nu na 9 weken nog niet klaar

Klachtnummer
# 164126
Gebruiker
herpien
Datum
1 reactie

Details

De klacht

negen weken geen vaatwasser en onklantvriendelijk gedrag; geen enkele service of klantvriendelijkheid. bedrijf verschuilt zich achter coulanceregeling van Electrolux of achter werknemers. neemt geen stappen of verantwoordelijkheid, noch excuses.
Monteur is 9 x geweest en heeft de laatste keer de vaatwasser meegenomen.

De oplossing

de vaatwasser terug met betaling van smartegeld i.p.v. een gepeperde rekening. Geen betaling van kosten ter compensatie van de overlast.

1 reactie

  1. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Wij begrijpen dat het vervelend is als een apparaat defect is. Onze servicedienst heeft u slecht 1 keer bezocht en er staat een bezoek gepland op 21 april. Tijdens dit bezoek zal de technicus het apparaat onderzoeken en aangeven wat Electrolux voor u kan betekenen.

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Electrolux Webteam

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen