Opgelost door Electrolux Home Products: Vanaf 8-12-2022 krijg ik geen reactie, van Electrolux, op mijn klacht.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 643041
Gebruiker
R. Colomina
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vanaf 8-12-2022 krijg ik geen reactie, van Electrolux, op mijn klacht.

Bij mijn SMAKSAK (944066539) van Ikea lekt vocht tussen deur-ruit. Ik heb 5 jaar garantie. Ik heb met Ikea hierover contact gezocht. Hun advies is: contact opnemen met de producent van de oven, Electrolux. Die kunnen binnen de garantie een monteur langs laten komen om er naar te kijken.

Reactie via email van Electrolux:
Om uw bericht gemakkelijk te vinden, hebben we hier een ticketnummer aan gekoppeld, in uw geval is dit [7507709].
Onderwerp:[Ticket: 7507709] Onderwerp: SMAKSAK van Ikea lekt vocht tussen deur-ruit
Onderwerp:[Ticket: 7686492] geen antwoord ontvangen. ticket nr:7507709

Ik heb 10 jan-2023 Electrolux gebeld, 23 min. in de wacht gestaan en toen werd ik verbroken.

Onderwerp: [Ticket: 7716157] contactformulier website werkt niet!
Onderwerp:[Ticket: 7740085] is het mogelijk dat u contact opneemt?

Reactie op mijn emails van Electrolux:
We verwachten zo snel mogelijk te reageren per telefoon of e-mail.

Dat is niet gebeurd, het is nu 20-01-2023.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Electrolux contact opneemt met mij.
Geboden oplossing
Het bedrijf komt het bekijken en/of repareren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    R. Colomina
    Datum
    Vanaf 8-12-2022 krijg ik geen reactie, van Electrolux, op mijn klacht.
    Het zou fijn zijn als Electrolux contact opneemt.
  2. Auteur
    Electrolux Home Products
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Allereerst mijn excuses dat u nog geen antwoord heeft ontvangen op de eerdere correspondentie. De reactie-/wachttijd is momenteel langer dan we zouden willen. Ik begrijp dat dat vervelend is, mijn oprechte excuses hiervoor.

    Daarnaast is het vervelend te horen dat er condensvorming is ontstaan tussen het glas van de oven. Dit lossen we graag voor u op. U kunt dit direct inplannen via onze website: https://bit.ly/2zOc82N

    Met vriendelijke groet,
    Lois – Electrolux Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Electrolux Home Products?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen