Opgelost door Electrolux Home Products: Vanaf 8-12-2022 krijg ik geen reactie, van Electrolux, op mijn klacht.
Details
Klacht
Vanaf 8-12-2022 krijg ik geen reactie, van Electrolux, op mijn klacht.Bij mijn SMAKSAK (944066539) van Ikea lekt vocht tussen deur-ruit. Ik heb 5 jaar garantie. Ik heb met Ikea hierover contact gezocht. Hun advies is: contact opnemen met de producent van de oven, Electrolux. Die kunnen binnen de garantie een monteur langs laten komen om er naar te kijken.
Reactie via email van Electrolux:
Om uw bericht gemakkelijk te vinden, hebben we hier een ticketnummer aan gekoppeld, in uw geval is dit [7507709].
Onderwerp:[Ticket: 7507709] Onderwerp: SMAKSAK van Ikea lekt vocht tussen deur-ruit
Onderwerp:[Ticket: 7686492] geen antwoord ontvangen. ticket nr:7507709
Ik heb 10 jan-2023 Electrolux gebeld, 23 min. in de wacht gestaan en toen werd ik verbroken.
Onderwerp: [Ticket: 7716157] contactformulier website werkt niet!
Onderwerp:[Ticket: 7740085] is het mogelijk dat u contact opneemt?
Reactie op mijn emails van Electrolux:
We verwachten zo snel mogelijk te reageren per telefoon of e-mail.
Dat is niet gebeurd, het is nu 20-01-2023.
Gewenste oplossing
Ik wil dat Electrolux contact opneemt met mij.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.