Klacht Electronic Housing Services: Inschrijven ging snel, uitschrijven helaas niet.

Klachtnummer
# 305791
Gebruiker
LeaS0508
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een aantal weken geleden heb ik mij ingeschreven bij verschillende woningsites omdat mijn vriend en ik een woning zochten. Na een aantal dagen heb ik mij afgemeld gezien wij een appartement hebben gevonden (niet eens via deze sites!!). Dat zou betekenen dat ik niets zou moeten betalen gezien het binnen de opzegtermijn viel. Zojuist kreeg ik bericht van mijn bank dat er een automatische incasso is aangekondigd. Ik heb eerder al verschillende mails gestuurd over mijn herroepingsrecht maar kreeg er geen antwoord op dus ik was er al bang voor. Gezien ik mij al verschillende keren heb afgemeld en inmiddels al een woning heb gevonden vind ik dit erg onterecht!!!!

De oplossing

Uitschrijven op site en stoppen incasso.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Electronic Housing Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?