Klacht Electronic Housing Services: onterechte afschrijving electronic housing services

Colette Gaillard

Net als zovelen, blijkt nu ik er wat naar Google, ben ik slachtoffer van de geniepige techniek maandelijks een klein bedrag af te schrijven die Electronic Housing Services slim weet toe te passen. Ik woon al bijna een jaar op mijn nieuwe adres en heb nog geen methode gevonden om mijn 'abonnement' bij deze club (ik heb geen idee via welke huizen-zoek-site, die er trouwens allemaal weinig klantvriendelijkheid op na houden, ik hier ben terecht gekomen) op te zeggen en wellicht zelfs mijn geld terug te krijgen. 12 maal 7,95 is toch een mooie 95 euro die deze club me inmiddels afhandig heeft weten te maken! Ongelofelijk dat dit soort dingen blijven gebeuren.

Ik wil graag dat het abonnement stop wordt gezet, en zou toch op zijn minst graag de helft van mijn geld terug zien!

Wij vinden dat Electronic Housing Services hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Electronic Housing Services?