Klacht Electronic Partner: besteld een tv maar geen reactie terug en de prijs is ook nog duurder dan bij de concurentie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 139931
Gebruiker
kamarojustin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vier weken terug een TV besteld .ik zou terug gebeld worden als ie binnen zou komen en dan zou ik een aanbetaling doen.mij is gezegt dat de TV binnen was zou terug gebeld worden.tot op heden niks vernomen.je word als klant gewoon in de zeik genomen door dit winkel slechte service ooit.je verwacht als klant dat je terug gebelt wordt niet dat een klant achter de winkel aan gaat hoe het nou zit met de bestelling zit.heb vaker problemen gehad met dit winkel en de service. En ook nog duur.dus klanten wees gewaarschuwd koop niks bij EP je wordt opgelicht waar je bij staat .lg 55 led TV bij EP 1100 bij de concurrent 669 plus twee jaar exrtra garantie derbij.koop nooit meer wat bij EP.

Gewenste oplossing

Betere service naar klanten gericht ( en ik be al voorzien van me TV en ben goedkoper uit ook ipv 1000 tegen over 669 zelfde model van lg 55) je bent mij als klant al kwijt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Electronic Partner is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    kamarojustin
    Datum
    Oplichters koop niks meer bij. Ze

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Electronic Partner?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen