Electronic Partner is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Electronic Partner: Reparatie Harman Kardon (ordernr:4350/4295)
Details
Klacht
14/10/14: stereo unit via Beerepoot ter reparatie verzonden naar reparatieafdeling in Mijdrecht. Na diverse telefoontjes op 20-11 een mail ontvangen waarin vermeld werd dat een printplaat vervangen moest worden (163,70 euro), dit was akkoord.Na weken weer gebeld en bleek dat ons akkoord niet was "verwerkt", dus alsnog gebeld met reparatieafdeling; nu bleek het benodigde onderdeel niet meer leverbaar. Dit is vreemd voor een apparaat van 5 jaar oud. Ik moest maar een nieuwe set kopen.
De unit kwam terug (gratis); ondertussen elders een nieuwe set gekocht (900 euro). Bij ontvangst van de oude set bleken alle onderdelen los in de kast te zijn gedaan.
Bij een andere firma is gekeken of de oude nog te repareren was, en ja hoor door onderdelen te vervangen twv ca 10 euro werkte alles weer als vanouds!
Probleem: ten onrechte/onnodig heb ik een nieuwe set gekocht.
Klacht gemeld bij Beerepoot, telefoongesprek gevoerd waarin afgesproken dat oplossing werd gezocht.....niets meer gehoord.
Gewenste oplossing
Zoals wederzijds voorgesteld tijdens telefoongesprek van 23-12-2014:De nieuw gekochte set (Harman Kardon BDS380) in de winkel verkopen als showmodel.
Terugbetaling van een deel van de door mij gemaakte aankoopkosten (minimaal 650 euro). Hierbij heeft een relatief kleine reparatie mij heel veel geld gekost, maar blijft achteraf toch een redelijk tevreden gevoel over de afhandeling.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.